linkedininfo@nextpage.nl
   
  • Over ons
    • Visie
    • Missie
    • Partners >
      • Rudy Vellema
      • Joris Wijnja
      • Bas Koopmanschap
    • Werken voor
    • Logo
    • Duurzaamheid
  • Diensten
    • Interim professional
    • Projecten
    • Advies
  • Producten
    • Vitaliteit Scan 'het rendement op orde'
    • Meer rendement uit klantcontact
    • Masterclass: Van Strategie naar KPI
    • Masterclass: Van Hobby naar Sport
    • Masterclass: Lean for Logistics
    • Masterclass: Accountmanagement op Orde
    • Quick Scan Accountmanagement op Orde
    • Quick Scan Finance
    • Keurmerk Logistiek
    • Paychecked
  • Onze Klanten
    • Onze Klanten
    • Klant Cases >
      • Regts kiest voor LEAN logistics
      • CB Fashion
      • Begeleiding verkoop afdeling Oost Europa
      • Klanten Elgersma naar St van den Brink
      • Uniek LEAN project
      • Nieuw TMS voor Ploeger
      • Masterclass accountmanagement
      • Masterclass voor Rabobank
      • Succesvolle implementatie TMS
      • 77 verbeterprojecten
      • Interim warehouse
      • Interim Financial
      • Opvolging familiebedrijf
      • LEAN samen met klant
      • Masterclass voor ABN AMRO
      • Keuze TMS pakket
      • Fusie na 9 maanden
  • TLN
    • TLN Preferred supplier
    • NextPage op KTO congres
    • NextPage op TLN jaarcongres
  • Media Archief
    • In de media
    • Columns Logistiek.nl
    • Nieuwsbrieven
  • Contact
    • Contact
    • Adres
    • Compliance richtlijn
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
    • Copyright
    • Disclaimer


Visie

 
Foto
​Het rendement op orde
Vooruitstrevende bedrijven huren regelmatig interim professionals in om hen te helpen het bedrijf nog beter te maken. Soms weet de opdrachtgever precies wat hij wil veranderen, soms gaat daar eerst een Vitaliteit Scan aan vooraf.
Een professional van NextPage werkt volgens een beproefd concept: Het rendement op orde. Deze door ons ontwikkelde methodiek is de leidraad in het werk, maar kan ook worden ingezet als instrument om een snelle analyse te maken van een bedrijf. Het geeft in beide gevallen structuur aan verandering. Zowel voor ons als voor het management en medewerkers. 
​
In onze visie is een bedrijf altijd bezig met verbetering en verandering. De wereld om ons heen verandert, de behoeftes van onze klant, de concurrentie, de techniek, onze medewerkers. Het fundament van een gezond bedrijf is dan ook het vermogen om te veranderen. De kernvraag is hierbij:
Wat moeten we veranderen?
Het antwoord hierop geeft onze methode:

Een bedrijf bestaat hierin uit 6 basis pijlers:
-Strategie
-Organisatie
-Processen
-Commercie
-Financiën
-HRM
​Deze pijlers horen allemaal up-to-date te zijn. Als de ene pijler veel meer ontwikkeld is als de andere steunt het dak (continuiteit) op een te beperkte basis. Ook moeten de pijlers aan elkaar gekoppeld zijn. Onze interim manager gaat met u systematisch op zoek naar de volgende stap in de ontwikkeling van iedere pijler. U hebt namelijk niets aan een goede strategie als uw klanten (commercie) die niet kennen of uw medewerkers die niet kunnen uitdragen (HRM). Nieuwe klanten die een bedrijf zoekt horen afgestemd te zijn op de strategie. Uw processen moeten de commerciële belofte waar kunnen maken. Uw afdeling finance moet u management informatie geven waarmee u de processen kunt sturen. Wij kunnen u met "het logistieke huis op orde' precies vertellen welke volgende stappen u binnen iedere pijler kunt nemen en wat u dat oplevert.
De volgorde is hierbij erg belangrijk. Het heeft bijvoorbeeld geen zin om binnen processen met LEAN bezig te gaan als we nog verbetering in KPI's kunnen aanbrengen. 
Ook als de interim-manager een specifieke afdeling onder zijn hoede heeft zal 'het rendement op orde' helpen zijn of haar werkzaamheden uit te voeren binnen de kaders van het door u opgebouwde logistieke huis.

Wij analyseren en verbeteren bedrijven en processen volgens bovenstaande methodiek. We richten ons op de optimale inrichting van alle facetten van een perfecte organisatie. U, uw medewerkers en ook wij hebben zo een beter overzicht.

Wilt u meer weten over de methodiek: het rendement huis op orde? Neem dan contact met ons op.
​© 2020 NextPage B.V.                               info@nextpage.nl                                             085 303 61 33                                                                                                                                                                                                                                                                                              
K.v.K. 58241884                                         Algemene  voorwaarden                                 Compliance code                                   Privacy verklaring
​