linkedininfo@nextpage.nl
   
  • Over ons
    • Visie
    • Missie
    • Partners >
      • Rudy Vellema
      • Joris Wijnja
      • Bas Koopmanschap
    • Werken voor
    • Logo
    • Duurzaamheid
  • Diensten
    • Interim professional
    • Projecten
    • Advies
  • Producten
    • Vitaliteit Scan 'het rendement op orde'
    • Meer rendement uit klantcontact
    • Masterclass: Van Strategie naar KPI
    • Masterclass: Van Hobby naar Sport
    • Masterclass: Lean for Logistics
    • Masterclass: Accountmanagement op Orde
    • Quick Scan Accountmanagement op Orde
    • Quick Scan Finance
    • Keurmerk Logistiek
    • Paychecked
  • Onze Klanten
    • Onze Klanten
    • Klant Cases >
      • Regts kiest voor LEAN logistics
      • CB Fashion
      • Begeleiding verkoop afdeling Oost Europa
      • Klanten Elgersma naar St van den Brink
      • Uniek LEAN project
      • Nieuw TMS voor Ploeger
      • Masterclass accountmanagement
      • Masterclass voor Rabobank
      • Succesvolle implementatie TMS
      • 77 verbeterprojecten
      • Interim warehouse
      • Interim Financial
      • Opvolging familiebedrijf
      • LEAN samen met klant
      • Masterclass voor ABN AMRO
      • Keuze TMS pakket
      • Fusie na 9 maanden
  • TLN
    • TLN Preferred supplier
    • NextPage op KTO congres
    • NextPage op TLN jaarcongres
  • Media Archief
    • In de media
    • Columns Logistiek.nl
    • Nieuwsbrieven
  • Contact
    • Contact
    • Adres
    • Compliance richtlijn
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
    • Copyright
    • Disclaimer


 Interim warehouse oftewel 'het warehouse op orde'
​

Voor een van onze opdrachtgevers*hebben we onlangs een mooie interim opdracht mogen afronden.
De vraag van de klant: in één van onze zelfstandige warehouses zijn er een aantal uitdagingen;
Het bestaande team is nog functioneel onvolwassen en is niet genoeg in control.
Het proces is niet op orde wat leidt tot ontevreden klanten. Een grote klant dreigt zelfs op te stappen.
Er is onvoldoende inzicht in het huidige proces en organisatie.
Het rendement blijft achter. 
 
NextPage is bovenstaande uitdaging aangegaan. We hebben na een grondige inventarisatie van de problematiek een van onze interim professionals ingezet op deze opdracht. Deze heeft, m.b.v. schaduwmanagement vanuit NextPage, binnen de vooraf vastgestelde looptijd de volgende resultaten geboekt:
 
-Het proces is gestroomlijnd en de benodigde KPI’s zijn ingevoerd voor een dagelijkse monitoring van de prestaties.
-De beoogd warehouse manager is beoordeeld. Hieruit is een begeleidingstraject opgesteld.
-het warehouse is geherstructureerd en opnieuw ingedeeld. Klanten zijn verhuisd naar andere interne locaties voor een betere dienstverlening.
-de klanttevredenheid is weer op peil gebracht. De vooraf ontevreden klant blijft bij de dienstverlener.
-Het rendement is op niveau gebracht en we hebben een advies uitgebracht voor nieuwe tariefstellingen.
-De organisatie is weer in control en kan zelfstandig de ingeslagen weg voortzetten.

 
De opdrachtgever heeft in het afsluitende evaluatiegesprek waarin de overdracht is geborgd aangegeven erg tevreden met het resultaat te zijn.
Voor ons dus weer het heerlijke gevoel van een geslaagde opdracht.
 
* (Vanwege onze strikte compliance code noemen we bij de beschrijving van onze projecten nooit de naam van onze klant)
 
 
 
​
lean interim next page
next page projectmanagement
​© 2020 NextPage B.V.                               info@nextpage.nl                                             085 303 61 33                                                                                                                                                                                                                                                                                              
K.v.K. 58241884                                         Algemene  voorwaarden                                 Compliance code                                   Privacy verklaring
​